Provmjölkning!

Ikväll och imorgon bitti provmjölkar de i lagårn, så nu måste det väl ändå hända något på bebisfronten! Med tanke på så krångligt det blir om vi måste åka iväg och inte gubben kan vara med och mjölka, så borde det ju verkligen vara nu det ska hända något, eller hur? Han sa att får jag några känningar så har vi inte tid att åka förrens imorgon mitt på dan ändå! Schysst va? Jag får väl åka de där 7 milen till BB själv isådanafall!! Tror han ja!!

Jag ska snart börja bokföra igen, barnen är hos farmor under tiden, så det är väl bäst att få något gjort!

Det blev så mycket mat till middagen idag så svärmor och svärfar fick också äta här, som tur var hade hon inte hunnit börja laga någon mat när jag ringde och bjöd in dem! Och maten räckte gott och väl, det blev korvstroganoff och ris, (och varsin glass till efterätt, fast det inte är helg)!

Nu när jag är gravid så har jag ätit lite vitamineral tabletter varje dag, det har jag kommit på att det nog är väldigt nyttigt! För mina barn och min man har varit väldigt förkylda, medans jag har klarat mig jättebra! Så det kan jag rekommendera om ni har problem med förkylningar, ät vitamintabletter i förebyggande syfte för att stärka immunförsvaret! Det funkar faktiskt! Jag ska nog fortsätta med det sen när jag inte är gravid längre också!

Nu måste jag börja jobba lite igen!!

Ha en go kväll!
Kram Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0