Klockan 70!

I söndags kväll var vår granne på besök, hon kom och lämnade en present till Alma. Då hon kom var jag väldigt sen, jag skulle åka på styrelsemöte och hade fortfarande inte duschat eller plockat ihop papprena till mötet. Hjälpsam som hon var så var hon barnvakt medans jag tog en dusch. Då hade Anton berättat för henne att han hade faktiskt varit uppe till klockan 70 en kväll för ett tag sedan! Det tyckte hon var himla skoj! Så bara så ni vet, här i Flaka har vi många fler timmar på dygnet än vad många andra har!

Nu ska jag hjälpa barna i säng och kanske även mig själv, jag brukar iallafall somna framför tv:n så här dags på kvällen!

Så ha en riktigt trevlig kväll och skön natt, det hoppas jag att jag får iallafall, med inte allt för många "skriktimmar"!

Kram från mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0