God fortsättning på nya året!

Nu är det nyårsdagen och vi tittar ut på all snö som har kommit! Igår kväll trodde jag att det hade börjat läcka fostervatten, men det var bara falskalarm!!! Iallafall så kom det inte så mycket och det stannade av. Tur var väl det för vi hade ingen som kunde avsluta i lagårn! Men jag stressade upp gubben lite iallafall, han sa att pulsen ökade ett antal slag i minuten! Sedan var det ju lite halvt som halvt snökaos på vägarna så det var skönt att slippa åka inatt!

Vid 22.30-tiden igår hade vi tur att grannarna kom över och smällde lite raketer! Det var mycket uppskattat av oss alla, framförallt barnen! Tack goa grannar! Sedan kunde barnen gå och lägga sig  i godan ro, de hade ju fått uppleva det här med raketer live!

Eftersom jag inte trodde att vi skulle vara hemma igår så hade jag inte planerat någon smarrig nyårssupé!
Men till middag blev det lövbiff med pommes, kryddsmör och en god sallad. Till efterätt blev det Vit chockladgratinerade hallon och blåbär med vaniljglass! Samt på kvällen gjorde jag lite goda räkmackor (som vi åt när de kommit från lagårn vid 22 tiden!) Svärmor och svärfar åt både middag och macka hos oss, så då fick vi ju lite trevligt sällskap med!

Jag har visst lite känningar i magen nu så vi får väl se hur det ska gå idag!

Yngste sonen har klagat över öronont inatt, jag hoppas det inte är någon inflammation på G. Så jag har legat och kliat honom på ryggen, magen och under fötterna i någon timme inatt! Så fort jag slutade så blev han ledsen! Det var ganska jobbigt vill jag lova! Tyvärr hjälpte inte Panodilen som han fick så länge, han började klaga på öronen redan efter någon timme igen!!! Stackarn!!
Men nu tittar han på Bolibompa så nu har han inte sagt något om öronen på ett tag!

Igår fick jag förresten mycket papper sorterat på kontoret så jag tänkte fortsätta med det ett tag nu!
Önska mig lycka till!

Sköt om er och njut av det nya året!
Kram från mig!

(Idag får det nog bli korv med bröd till middag!)

Kommentarer
Postat av: Ulla och Harald

Gott Nytt År

2008-01-01 @ 13:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0