Falsk alarm!!!!

Jaha, nu är vi hemma igen (tyvärr)! Det var inget fostervatten och allt var lugnt!!! Så vi fick åka hem igen! Vi som hade hoppats på att vi skulle få ligga på förlossningen inatt. Men icke sa nicke!!!
Däremot har jag för första gången haft rejäla värkar nu, både på hemvägen och sedan vi kom hem!
Så kanske kommer det ändå att hända något snart? Nu är jag faktiskt riktigt trött så jag ska nog gå och lägga mig nu! Värkarna är ca var 10 min, så vi får se om det fortsätter eller om det lugnar ner sig!

Så är alltså läget här för tillfället!
Kram och gokväll från oss!

Kommentarer
Postat av: Lalla

Lycka till du vet ju hur det ska gå till. Komihåg att andas som du ska så går det att genomlida. Många kramar från oss på Öland. Jag kan ta imot mms så skicka ett på underverket när du piggnat till Katten är på tanjentbordet så jag ser inte vad jag gör bäst att skicka när han är ur sikte

2008-01-04 @ 20:40:20
Postat av: Mormor Ulla

Hälsningar till alla att nu är det klart,
det blev en liten tjej kl 04.30 på trettondagsafton.

2008-01-05 @ 09:33:31
Postat av: Linda

GRATTIS! Vad kul med en liten tjej! Snart är det min tur..... Kram Linda i Frödinge

2008-01-05 @ 09:57:46
Postat av: katarina (kusin) till eleonor

Grattis till hela familjen! Hör gärna av dej när du får tid och ork. kram katarina med familj, hasse och monica hälsar också

2008-01-05 @ 12:41:22
Postat av: Isabelle

Grattis!!! Åh vad kul att det blev en liten tjej. Hoppas att ni mår bra allihopa och du får gärna slå en signal när du känner att du känner för det. Man är ju lite nyfiken....!!
Kram Isabelle

2008-01-06 @ 09:30:49
Postat av: madeleine

Grattis!

2008-01-06 @ 16:18:05
Postat av: Ida i Södra Vi

Hej på dig och ett STORT grattis till er allihop!

Bra jobbat Elenor. Nu blir det till att köpa rosa kläder......hör av dig när ni har landat!

Stor kram från Ida

2008-01-06 @ 18:52:17
Postat av: Jenny, Bosse, Filip, Gustav

Ett jättegrattis från oss alla! När du inte rapporterade mer på din blogg kom jag på att vi kunde söka bland webbisar i Västervik, och där fick vi svaret! Njut av det nya lilla livet!

2008-01-06 @ 21:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0