Denna eviga väntan!

Nähä, nu har jag gått från att ha trott att jag skulle föda barn i december till att undra varför det aldig händer något! Mina andra barn har ju kommit 8 och 15 dagar för tidigt! Ska då denna gå över tiden eller? Tänkte jag skulle vara klar innan den 4 och 5 januari eftersom det är många bekanta och släktingar som fyller år då! Självklart vill jag ju inte gå över tiden heller, eftersom jag tycker nu att det räcker med att gå runt och känna sig smidig som ett kylskåp hela tiden!

Jag har provat att massera fötterna och det hjälpte inte denna gången (det gjorde det förra)! Några andra tips?
Det är bra om det är dags att åka när det inte är snöröjning, för annars kanske vi inte har någon som sköter lagårn! Jag känner inte för att åka och föda barn själv, utan gubben!

Nu är det dags att gå upp och fixa kidsen inför kvällen, det är ju bra om de är färdiga innan Bompa börjar!!
Idag åt vi den kulinariska maträtten korv med bröd och pulvermos till middag! (Mindre gott tycker jag!)

Så än så länge är det alltså lugnt på bebisfronten, men jag önskar att det hände något nu!

Kram från mig och kidsen!!
Bye, bye!!

Dagens ledord: " Tryyyyyck!"

Kommentarer
Postat av: mingla

Är du bra på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall :) Vilken bra blogg du har förresten. Hit kommer jag tillbaka :)

2008-01-02 @ 17:58:25
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: mingla

tack :) haha nä det var igår som jag inte hade något bättre för mig än att blogga :).

2008-01-03 @ 08:50:01
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0