Robotresa!

Idag ska vi ut och åka på en studieresa med besök på mjölkrobotgårdar. Det ska bli jätteintressant att äntligen få se något annat än Flaka, det var längesedan vi var på gårdsbesök. Så nu ska jag gå och packa ihop barnens väska då de ska va "hemma" (dvs i G-ringen) och ha barnvakt idag! Sedan blir det till att äta lite frukost eftersom jag ska åka med barnen till dagis vid tjugo i sju. Så idag blir det nog dåligt med bloggande oxå, vi kommer troligtvis inte hem förräns vid 22 tiden.

Så ha en riktigt bra dag allesammans, det hoppas jag att vi får iallafall!!
Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Kul att läsa om vad som händer. Det händer mycket. Bra det där med matsedel, gör ett månadsschema på engång, så kan du använda det hela tiden och bara byta ut några få maträtter. Det gjorde jag en tid när ungarna var små. Har ni inte Shop&Go hos er, man reggar maten när man plockar i varorna, sedan betalar man bara i kassan, det använder jag jämt när jag storhandlar.
Ett annat tips ä att göra en lista med "basvaror" sådant viktigt som man alltid köper som glass, marmelad & ost tex mjöl, socker, kaffe, toapapper kan också passa in :-)) sedan kryssar man bara framför för de varor man behöver.
Ett bra visdomsord:
Ät den stora fula grodan först!
Alltså spara inte surdegar såsom tex bokföring.
Ha en bra bloggdag!
/Kram Eva

2007-10-19 @ 12:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0