Härliga söndag!

Sitter här med superhalsbränna och njuter av livet! Dagarna springer på och jag hinner inte blogga som jag skulle vilja, har insett att det är svårt att sitta vid datorn när barna är med, de gör gärna så att man tappar koncentrationen.
Just nu är de med och busar med varandra så vi får väl se om det går att skriva eller inte.

Jag fortsätter med mina sprutor och det går väl hyfsat bra, magen skiftar i färgerna gult, grönt, blått och lila (urtjusigt)! Har insett att jag är inne på min andra kartong med sprutor, så då är det bara 18 kartonger kvar. Jag känner mig faktiskt ganska trött, vet inte om det beror på medicinen, graviditeten eller bara lathet. Svårt att få mycket gjort om dagarna iallafall! Har provat ut mina nya stödstrumpor nu, så vi får väl se när de kommer på posten! Ska använda dem hela dagarna, dock inte på nätterna, så jag kommer nog att behöva några par eftersom de ska tvättas varje dag! Undrar vilka färger man ska använda! Vill åka till Ullared snart, dock är inte maken lika sugen på den tanken, så nu måste jag komma på massor med saker som vi verkligen behöver och som är jättemycke billigare där! Hjälp vad kan det vara!

Idag ska vi äta hemmagjord pizza istället för igår, det fick bli rester då istället! Vi får några kompisar på middag med, så det blir trevligt. Gubben blev lite besviken igår när jag hade sagt att vi skulle äta pizza och sedan värmde på lite rester istället, (stackarn)!

Idag har äldste sonen och jag varit på simskolan, det tyckte han var jätteskoj och han var faktiskt riktigt duktig! Idag kunde han både koka kaffe under vattnet samtidigt som han doppa hela huvudet, samt simma både med bentagen och armtagen. Det kunde inte jag när jag var i den åldern iallafall!  Yngste sonen fick vara hemma med pappa och äta våfflor hos farmor istället, stackars dom!
Förövrigt har jag väl lugnat ner mig lite angående det här med föräldrarådet, vi får se hur det går med det helt enkelt!
Annars den här veckan har jag vikit mycket tvätt, så nu är det fullt i barnas garderober och jag har insett att jag inte behöver handla kläder på mycket länge!!!! (Hoppas inte min man läser detta, om jag blir sugen på att handla menar jag!)

Nu ska jag gå och fixa till lite innan jag måste börja laga mat tills gästerna kommer!

(Till drängen om du läser detta: Hur är det med kroppen sedan kraschlandningen i lagårn?
Hade du det bra på Nöjespumpen igår, maken sa att du lät väldigt nöjd!!!)

Dagens ledord från sonen: "Hellre en gammal Valtra än två nya Massey Fergusson och två nya Fendtar!"

Ha det gött allesammans, för det har vi!!
Kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0