Födelsedag!

Nu har vi gratulerat tvååringen med tårta och paket på sängen, jag gick upp vid 04,20 för att vara säker på att bli färdig med de sista förberedelserna innan svärmor och svärfar kom. Fast de kom inte förrens vid femtiden så jag kunde nog ha legat kvar en liten stund till. Dock vaknade födelsedagsbarnet givetvis innan alla var redo, (smyga, vad är det?) fast han låg kvar och lekte så glatt i sängen när vi kom och sjöng så det gjorde inget. Det blev en leksakstraktor och vagn från storebror och en spis, kastruller och bakgrejor från mamma och pappa. Det var uppskattade saker men det var inte så pass roligt utan att det gick att gå ifrån och äta smörgås och tårta. Däremot när fikat var uppätet då tog farmor och farfar fram TRAMPTRAKTORN!!!! Så sedan dess har det bara lekts med den, saftblandaren på motorhuven var pricken över i´t. Dock är det för tillfället storebror som kör och låter inte lillebror få köra, så det är väl dags att göra en insats!!
Tänkte att de ska börja klä på sig för att åka till dagis, så önska mig lycka till, jag tror inte att det kommer att gå så bra!
Har haft synnerligen arbetstopp de senaste dagarna och därför inte hunnit blogga något, jag hoppas dock att jag kan återkomma senare idag!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0