Superduper irriterad!!!!!!!

Har precis suttit och skrivit på bloggen i ca 45 min!!!! När jag sedan förhandsgranskat och ska gå tillbaka för att lägga in inlägget på bloggen så har det försvunnit!!! Snacka om att man kan bli skitsur! Jag som var så nöjd men det jag skrivit och nu skulle gå och vila en stund innan det var dags att hämta på dagis!!!

Jaha, då vart det inte mer skrivet nu heller, att ens humör kan ändras så snabbt, från att vara nöjd och glad till att bli jätteirriterad på 2 sekunder!!! ( Beror detta bara på min graviditet eller kan denna humörsvängning drabba fler?) Hade mycket strul igår kväll med, fick skriva om sista stycket tre gånger på bloggen (det blev bara kortare för var gång)!!

Dagens ledord var förut: "Bättre vila än snabbt ila"!
Men det ändrades just till: " Kort glädje, lång irritation!"

Hoppas att ni får det bättre idag än den stunden som jag just haft!
KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0