God Jul önskar vi i Flaka!

Nu är det juldagseftermiddag och allt är för tillfället lugnt! Ingen bebis ännu (det tycker vi är skönt)! Mina systrar och deras familjer har firat jul med oss och det var jättetrevligt och jättemysigt!! Även mina svärföräldrar och svägerska och svåger har firat med oss, samt svärmors syster! (Givetvis oxå jättetrevliga!) Jag tycker att det är det bästa som finns när man kan fira jul med släkten och bara ha det trevligt och mysigt tillsammans, (det beror nog på att vi har så trevlig släkt som gör att det blir så bra!).

Barnen fick mycket klappar av tomten så de är också nöjda med julafton! De kivas redan om varandras leksaker, men det är väl sådant som hör till!
Lite tråkigt blev det väl när kusinerna åkte hem, men de får väl stå ut med mig istället!

Nu ska vi ladda inför kvällen när vi ska åka till släkten i Storebro! Så ha en trevlig fortsatt julhelg! Det hoppas jag att vi får!

Kram och GOD JUL från oss i Flaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0