Fortfarande lugnt på bebisfronten!

Idag är det lördag och endast drygt 2 dagar kvar till nya året, ännu har jag inte haft några känningar om att det kan vara någon bebis på väg så jag hoppas att det ska bli en 08-bebis vi får!!!
Jag försöker att ta det så lugnt som det bara går, nästan det enda jag gör är att laga mat och diska om dagarna! (Idag blev det bara att tvätta lite kläder och mangla med, och plocka iordning på lite saker, men annars har det varit lugnt!)

Förövrigt har vi haft det jättemysigt och trevligt i julhelgen, Tack alla underbara släktingar för att ni är så snälla och goa och trevliga att umgås med!
För lite drygt en månad sedan så trodde jag ju att vi skulle fira jul själva och det tyckte jag kändes jättetråkigt eftersom jag gillar att ha mycke folk omkring mig! Men som tur var blev det inte så, utan vi blev många som umgicks och åt gott och hade det bra tillsammans! TACK allihopa!!!!

Nu ska jag ladda inför barnens sänggående (lite duschning och Bolibompa först bara), det brukar ta lite på krafterna med av och påklädning på minsta sonen, det är ju så jobbigt att böja sig nu, och lyfta upp honom på högre höjder orkar jag ju inte heller!

En go och trevlig kväll önskar jag er samt ett GOTT NYTT ÅR! (Ifall vi inte hörs mer det här året)

Helgens ledord: -" Bättre sent än för tidigt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0