Fortfarande hemma!

Nu är det söndag kväll och allt är lugnt i magen, så vi hoppas att det ska klara sig året ut! Barnen är inte inne utan jag kan passa på att sitta vid datorn lite, den äldste sonen är hos en kompis i Gullringen och den yngste är och busar hos farmor!

Idag blev det latmat till middag: fryst Findus kycklingwok med pasta, broccoli och sweetchilisås. Det var riktigt gott och smidigt att värma på så det kan jag tänka mig att göra flera gånger!

Annars har det blivit lite städning och tvättning idag, ska försöka röja bland våra papper på kontoret med, men det är ju så tråkigt!

Annars går vi mest och undrar när det ska bli en resa till Västervik, har det inte hänt något i morgonkväll tänkte jag att maken ska massera mina fötter och vader (det var ju det som satte igång det förra gången!) Men innan dess så ska jag bara knipa, så det så!

Tänkte visa lite bilder från den trevliga julhelgen som var!

                              
Här är en del av den goda julmaten som många hjälpte till att bidra med!


             

Äntligen kommer tomten! Äldste sonens första kommentar till tomten:
- Här finns det bara snälla barn! ( Innan tomten hann att säga någonting överhuvudtaget)


            

Överlyckliga barn som inte kan förstå hur många paket man kan få av tomten, 
det blev en hel del riv och slit bland våra barn iallafall!

Så detta var ett lite axplock från julaftonens fotografier!

Nähäpp! Nu är det dags att fixa lite på kontoret så man har gjort någon nytta idag!

Kram och gokväll!

Dagens ledord: "Kniiiip!"

Bye bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0