Bildtest!

Sitter här med vår nya kamera och ska försöka lägga in en bild på bloggen! Vi får se hur det går! Jag vet inte riktigt hur jag ska göra så det blir spännande att se om det fungerar.

Annars känns det väl som om det skulle kunna komma ut en bebis vilken dag som helst, väldigt mycket tryck mot de nedre regionerna liksom! Helst vill jag ju att det ska dröja till 2008 men ska det bli detta året så kan den väl lika gärna komma nu som i jul eller nyår!

Annars i helgen var jag duktig och putsade lite fönster och satte upp lite julgardiner och adventsdekorationer, jag tycker iallafall att det var duktigt! 
I söndags hälsade jag på min kusin som fyllde år, det var väldigt längesedan jag var där, så det var jättekul att träffa henne, (god smörgåstårta och tårta fick vi ju också)! Det skulle bli en överraskning att jag skulle dit men min syster kunde ju inte låta bli att skvallra, så det blev ju ingen överraskning, (typiskt)!

Igår gjorde jag en dörrkrans till ytterdörren, jag blev jättenöjd och barna tyckte den var fin också!
Vad tycker ni?



Resultatet efter ca 1,5 timmar!

Nu börjar barna balla ur pga av trötthet, så nu måste jag sluta, vi hörs imorrn!
Kram från Flaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0