Äntligen bokföring!

Jaha, fast jag började i tid sitter jag ändå här med bokföringen dagen innan momsen ska vara inne!!!!
Märkte att när jag suttit i några timmar framför datorn igår så fick jag väldigt ont i magen och de nedre regionerna när jag reste på mig, det höll sedan i sig nästan hela dagen! Så därför ska jag turboblogga nu och sedan fortsätta med bokföringen!

Barnen var hemma igår och ska även vara det idag med, de är väldigt förkylda nämligen!!
Vi får se hur det går att jobba när de ska vara med, tänkte börja lite medans de fortfarande sover!

Annars i helgen var vi på dop i Hannäs, (jättemysigt) och så på simskoleavslutning med äldste sonen i söndags, hela familjen var med och det var också jättemysigt! Vi får hoppas att vi kan fortsätta nästa termin, (med simskolan) det beror väl på hur det går med bebisen?!

Annars i helgen har jag fått hjälp av min systerdotter med att putsa fönstren, det tycker jag var jättegulligt av henne!!! (Det känns väldigt skönt att ha rena fönster vill jag lova, jag njuter i fulla drag.) Hon blev väl glad åt att få lite tillskott i kassan så här till jul med kanske?

I går beställde jag städning av en städfirma till onsdag nästa vecka, det känns väldigt skönt!! Då slipper jag tänka på det och kanske inte behöver föda för tidigt pga av den stressen!!! Min man tyckte inte att det behövdes när jag berättade vad det skulle kosta: -Det blir ju bara smutsigt igen! som han sa!!!!!! Va bra, sa jag då behöver ju inte jag heller städa någon mer gång för det blir ju bara smutsigt igen!!! Typisk karlkommentar!!!!!

Idag ska vi träffa vår konsult för att se om vi ska fortsätta med våra byggprojektplaner! Nu när det börjar komma in lite priser på saker och ting känns det som att det kommer att bli alldeles för dyrt att bygga, hoppas att vi har fel!

Nähä nu ska jag börja med bokföringen innan barna vaknar!
Ha det så gött allesammans! Kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0