Torsdag 17 april!

(Läs detta som om det vore torsdag den 17 april, skrev detta då! Men tydligen var det strul på bloggen så inlägget kom inte med tidigare!)

På lördag fyller Anton fem år och blir "stor" kille! Vi har köpt lite presenter men det som han verkligen önskar sig finns inte på affären förrens i maj!!! Så jag har faktiskt redan förberätt honom på att det han önskar sig får han inte nu utan senare, detta för att inte förstöra födelsedagen på lördag!

Ikväll har jag haft styrelsemöte hemma hos mig , det gick bra och det blev en hel del beslut fattade. Tyvärr har jag väldigt dåligt samvete väldigt ofta nu för tiden p.g.a. att jag inte gör så mycket som jag borde i styrelsen. Men nu känns det skönt att vi äntligen har haft ett möte iallafall!!!

I tisdags hade vi vattenmöte och det gick bra det med. Det blev en hel del stress där på dagen innan mötet. Det skulle handlas, bakas tårta och småfrallor samt städas i huset. Men det löste sig det med och så fick jag hjälp med middagsmatlagningen,samt så hjälpte mig min goa granne att plocka blåbärsris (som jag skulle ha till tulpanerna) och vitsippor. Tack!
Så mötet blev allt av och alla blev mätta tror jag! Vi var 19 stycken grannar som träffades och gjorde upp våra affärer.

Så igår så var jag sliten hela dagen, jag orkade mest bara fixa frukost och middag till gubbarna och barna!
Vi hade klövverkning så då var SB här och verkade!!
Han har alltid roliga historier att berätta, så det var riktigt trevligt att prata med honom.

Nej, nu sitter jag visst och slöar till, imorgon ska vi på veckomöte vid 10.00 och vid 12.00 ska jag till Näs i Vimmerby och träffa Adam´s föräldragrupp och äta lunch. (Näs är Astrid Lindgrens barndomshem)
Barnen ska oxå med, tänkte åka och köpa nya gymnastikskor till Anton på eftermiddagen eftersom de han har är för små!

Kram från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0