Tillbaka vid datorn!

Nu har jag handlat, skickat födelsedagskort, skickat blommogram och ätit middag! Så nu ska jag fortsätta med bokföringen, Anders tog med barnen till lagårn för att jag skulle få lite arbetsro! Så nu är det bäst att sätta fart!!!!
Det blev ingen latmat till middag förresten, svärmor bjöd på potatis och köttbullar och kåldolmar istället! Mycket gott! Jag har ju aldrig gillat kåldolmar, men dessa var riktigt goda!!! Tack gulliga svärmor!

Idag slog förresten Anton sönder en tallrik till vardagsservisen! Jiiipppiii! Kör hårt, snart kanske jag äntligen kan få köpa en ny vardagsservis!! Men det går ju inte om jag har för många tallrikar kvar så önska mig lycka till, (att det ska gå sönder några fler alltså)!

Det småregnar lite här idag, jag önskar att solen snart kommer fram igen så man blir sugen på att gå ut och rensa ogräs igen!

Oj då, nu småregnar det inte längre, nu ösregnar det!

Bye, bye!
Tillbaka till SPCS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0