Sista dagen för bokföringen!!!

Nu ska jag "äntligen" fortsätta med bokföringen, det börjar bli dags att bli klar liksom! Imorgon ska ju momsen vara inne!!!!

Igår hände det en hel del, dock blev det inget gjort med momsen. Vi var bl.a. istan och köpte en lekerstuga, va tycks?


Vi ska väl hämta hem den om någon vecka eller så!

Sedan var vi på brandkåren i Södra Vi, de hade öppet hus och vi var där och åkte brandbil bl.a.!

      

Insåg i efterhand att jag missade ta några bra bilder, (synd)!
Men pojkarna gillade att åka brandbil iallafall, sirenerna lät ju häftigt!

Till sist avslutade jag, Anders och Alma kvällen på nöjespumpen med lite danssupé!
(Dock åkte Alma och jag hem innan dansen började, men det var trevligt iallafall!)
Anton och Adam sov över hos farmor inatt. Så imorse gick Alma och jag dit och åt frukost och sedan diskade jag och dammsög hos svärmor (som tack för barnvakten) innan vi gick hem för att göra oss iordning för simskolan.

På simskolan hade de klädsim och simmade med flytväst, det var sista gången för säsongen! Så det kommer nog Anton att sakna, men han får väl fortsätta i höst!

Nu ska jag turba med bokföringen innan jag ska laga mat!

Ingen som är intresserad av jobbet i lagårn?

Kram från Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0