Halvslö söndagsmorgon!

Här sitter jag och fixar provmjölkningspapprena, måste faxas idag för att vara framme imorgon!
Jag har tömt och fyllt diskmaskinen samt laddat en tvättmaskin, så här flyter allt på som vanligt!

Nu har jag även bytt en mindre trevlig blöja på Adam, samt klätt på honom så nu tänker han gå till farmor.
Igår (den busen) så gick han till grannarna medans jag satt och ammade Alma, när jag gick ut för att leta reda på honom så fanns han varken hos farmor, pappa eller drängen och inte var han någonstans runt husena! Så jag gick upp till lagårn för att se om han var där, då vinkar grannen från vägen några 100 m bort och pekar ner i trägårn! Så jag går dit för att kolla vad han menar, (Adam kan väl ändå inte vara där) men mycket riktigt då sitter Adam i sandlådan och leker med deras minste son som är lika gammal som honom. Grannfrun hade frågat var mamma var och då hade han sagt att hon är här, så hon gick och fortsatte att mjölka fast hon inte sett mig. (Lite lurig var han där!) Men efter ett tag ringde hon och undrade var jag var, men då hade jag precis hittat honom så då var allt lugnt!
Så nu funderar jag på att köpa en sändare att sätta på honom, så han inte kan rymma längre (annars vet man ju aldrig vart man har honom)!

Här kommer förresten lite fler kort från fotograf Adam! (Nu förtiden får aldrig en annan ha kameran längre!)

     

  

Nu kommer visst Anton och säger att Alma vaknat och skriker så att det hörs ända till Lund, så nu får det vara slutbloggat för denna gången!

Kram från oss!
Ha en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Peter

hej flaka. tycker det är lite glest med aktuellt bloggande... väntar... Men tills dess får ni hade toppen!

2008-09-23 @ 22:16:17
Postat av: Emelie B

Vad lika Alma och Adam var på dom där bilderna, jag tror bestämt att det var det Adam ville framhäva när han tog dom!

Du är dålig på att uppdatera? Skriva om hur det går i den nya ladugården?

2009-09-15 @ 09:34:32
URL: http://memsipemsi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0