Vårbruk!

Denna veckan har vi äntligen fått lite hjälp i lagårn så nu kan äntligen Anders ut och köra tunnan på dagarna!
Skönt! Gräset växer och blir snart för långt för att köra gödsel på. Svärfar är även igång med att köra handelsgödsel, så här rullar det på.

Jag har snart grundmålat lekerstugan färdigt, va tycks?

               

Vilken härlig dag det var i går, det går ju inte annat än att njuta av utsikten!
Detta är faktiskt samma gårdsplan som det var bild på från i lördags, skräpet är borta!!!!

    

Lite bilder från min blomrabatt!
Försökte ta kort på citronfjärilen som satt på blommorna, men den hann flyga iväg innan jag hann fota!

           

Här har vi en tjej som börjat bli väldigt rörlig! Här vrider hon upp sig på sidan!
Här har brorsan precis vaknat efter middagsluren, då är det ju gosigt att ha syrran hos sig en stund!
Här är ett av favoritekipagen på farmen!

Idag åker vi på Gamlebymarken, ska försöka hitta något roligt till Antons kalas på söndag!
Hoppas vädret håller i sig, (just nu skiner solen) för då blir det ju trevligt att gå och strosa!

Bye bye, nu ska jag betala räkningar! Pojkarna har gått ut till pappa för att vara med och köra tunna, så äntligen är det lite lugnt på kontoret!

Ha en "great" dag! Kram från vårbrukarna i Flaka!

Kommentarer
Postat av: emelie

hej moster!
jag har oxå skaffat en blogg!
:D
sepeempa.blogg.se

2008-04-25 @ 13:19:48
Postat av: Åsa

Hejj!
Vilka fina bilder på barnen! Hoppas allt är bra med er! Kram

2008-05-04 @ 13:59:41
Postat av: Åsa

Hejj igen Ellen!
Hoppas allt är bra med er!
Tänkte bara fråga om när ni ska släppa ut era kossor på grönbete...;) hade varit kul att se...
Kram kusinen

2008-05-08 @ 21:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0