Momsen redovisad!

Sådär ja, nu var det klart! Jippii!! Alltid lika skönt när momsen är klar, nu är det en månad kvar till nästa gång!

Idag har vi haft en tjej på anställningsintervju, svårt att säga om det kändes bra eller inte! Det är nog en sådan sak som man får tänka på ett tag.
Vilket fall som helst så bakade jag och Adam på förmiddagen, lite småfranskor, havrekakor och chokladbiskvisbottnar. Så nu tänkte jag göra smeten till biskvierna och göra dem färdiga. Imorgon ska vi ha vattenmöte här hemma så då kommer hela byn, så nu måste jag fixa lite gott fika till dess. Imorgon får jag väl baka någon sorts tårta och lite mer franskor.
Sedan ska det städas med, hoppas tiden räcker till!


Nu har jag precis varit med i en telefonundersökning som handlade om toa- och hushållspapper!! Vad svårt det var att komma på alla märken man kände till, jag kom bara på Lambi, Edet och Serla! Kan du fler?

Kram och godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0