Moms dags!

Sitter här med bokföringen för att kunna skicka iväg momsen, (skall inte vara inne förrens på måndag). Börjar bli lite smått uttråkad så nu ska jag ta en sväng till stan för att handla lite mat, frukostmaten börjar ta slut!!! KRIS!!

Imorgon är det "några" som fyller år, så jag tänkte skicka iväg några kort när jag ändå var iväg!
Dessutom har vår kompis fått en dotter så jag tänkte skicka lite blommor till dem! Jag tipsade honom om att göra allt och lite till i hemmet idag då det är mammans hormondag!!!! Jag vet ju själv hur det var den dagen när jag fick Alma. Så vi får väl se om han följer mitt råd, kommentar att undvika denna dag: "Du veeet ju vad det beror på!!! Det är ju hormonerna!!!" En sådan kommentar denna dag kan leda till att man blir ihjälslagen!!! (Hände nästan min man!)

Sedan vill jag bara säga: Jenny, jag hoppas verkligen att du och barnen kommer och hälsar på! Det skulle vara så roligt!!

Ha det bra allihopa! Nu har det visst börjat regna här!!! USCH!!!

P.s Idag får det bli "latmat" till middag, jag fixar nåt när jag är i stan! Skönt! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0