Hårfixardag!

Idag ska frisyren fixas till (hoppas det iallafall), vi får väl tro att det ska bli bättre än innan.
Idag har jag kört en sväng med dammsugaren, jag började tro att vi hade jordstampade golv här inne istället för klinker. Så nu ska jag bara rysta av mattorna innan jag är färdig. Jag städade lite åt svärmor igår, (hon blev glatt överraskad när vi kom och sa att jag skulle dammsuga åt henne), jag dammsög och torkade golven. Då kände jag att det nog var dags att ta en sväng med min dammsugare med, tråkigt att städa åt andra för att sedan ha det jättesmutsigt hos sig själv. Så nu har jag tagit en sväng på undervåningen iallafall. Måste ju snart fixa till mig för att åka till frissan till halv tio.

Ingen som är sugen på att söka jobbet som djurskötare?

Tänkte även passa på att visa bild på den dimmiga soluppgången som var i morse!
Det såg riktigt varmt ut ute, men när jag öppnade fönstret så var det visst svinkallt!!!



Här kommer även ett kort på min gullungar!!! Söta va?



Här har vi även en nyvaken Adam!



Nehej, nu är det dags att sätta fart, tiden går så fort när man har roligt!

Kram från mig!!
Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: pily

Syrran sa senast idag att hon vill ha ett nytt jobb... Du kan ju fråga henne!
:)

2008-04-11 @ 23:42:57
URL: http://pily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0