Överförtjust!

Jaha, då har jag nu fått några första kommentarer om min blogg, de var som följer:
- Varför ska du hålls me det där?
- Jag ser hellre att du lägger lite mer tid på att städa och arbeta!
- Kommer du att skriva så fort jag är tjurig nu då eller?
Detta var från en och samma person, men jag säger inte vem!

Har i eftermiddag suttit och klippt gräsmattan (åkgräsklippare som tur är), satt mest hela tiden och funderade på vad jag ska skriva på min nya blogg (redan beroende?), då tänkte jag att varför inte veckans meny, det skriver jag ju en varje vecka. Skriver man en meny på bloggen så måste man ju vara lite nyttig och seriös, så inte alla ser om man slarvar med maten. ( Idag blev det förresten raggmunk med fläsk, rester sedan lördagen.) Sedan tänkte jag att ett dagens ledord eller typ dagens motto, det vore ju helt ok att ha med, så det får det nog bli.
Har förresten lite sällskap av tvååringen här, han kör runt med en leksakstraktor på skrivbordet av modell Case. Och just nu luktar det mindre gott om honom så jag får nog gå och åtgärda det problemet, sedan är det väl bäst att börja städa lite så en viss person i min omgivning också blir nöjd!

Dagens motto " Var glad när det finns någon som vill ge dig kritik, då har du någon som ser vad du gör"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0